FAQ
Har du spørgsmål? Vi har samlet de mest stillede spørgsmål for at hjælpe dig med at finde svar hurtigt. Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os! webshop@apair.dk
HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERER I?
Vi accepterer en række betalingsmetoder, herunder: Mastercard, Visa, MobilePay, ApplePay og GooglePay. Vi tilbyder også Viabill (som kan dele din betaling op)
HVORDAN RETURNERER JEG?
Du kan altid returnere i 30 dage efter modtagelse af pakken.
FRI RETURNERING FOR DANMARK, SVERIGE OG FINLAND
Følg dette link til vores returportal hvor du bliver guidet gennem din returnering:
RETUR DANMARK
Beskyt varerne i samme emballage som den blev modtaget i. Genbrug den blå forsendelses pose eller brug en anden pose til beskyttelse.
Varen og emballagen skal være i samme stand som ved modtagelsen.
Returnering i øvrige lande
Du kan sagtens returnere til os og få pengene retur, indenfor 30 dage. ( Fra leveringsdato )
Din pakke skal blot sendes til følgende adresse:
RETUR ADRESSE
Apair
Hovedvagtsgade 6
1101 København K.
Denmark
Att. Webshop.
Du er også velkommen til at returnere i en af vores fysiske butikker.
Læs mere om returnering her
Ombytning:
Ønsker du en anden størrelse? Bestil den online og få hurtig refusion for den oprindelige vare, når vi modtager den.
KAN JEG ÆNDRE I MIN ORDRE, SOM ER AFGIVET?
Vi kan altid finde en løsning på at hjælpe dig. Send os en mail til webshop@apair.dk hvis du har ændringer til din ordre.
HVORDAN VÆLGER JEG DEN RIGTIGE STØRRELSE?
Hvis du er i tvivl om størrelsen er vi altid klar på at hjælpe dig med personlig betjening enten på teleforn eller mail. Kontakt os her
HVILKET LEVERINGSFIRMA SENDER I MIN ORDRE MED?
Vi tilbyder PostNord, Budbee og Instabox til at levere dine pakker. Når din ordre er afsendt, vil du modtage en sporingsnummer, så du kan følge din pakke hele vejen til din adresse.